BabyFruit Ticker

zaterdag 4 juni 2011

EINDELIJK!!

Ja dames en heren, eindelijk is het zover;

HET KAMERTJE IS AF!

Oh, ik kan niet eens beginnen met omschrijven hoe lang ik hiernaar uit heb gekeken! Hoeveel slapeloze nachten ik wel niet heb gehad omdat ik zo bang was het kamertje niet op tijd af te hebben met de lange levertijden die voor de meubels stonden, mijn immobilisatie en het bij elkaar sprokkelen van de spulletjes.

Eindelijk, eindelijk is het dan zover. Gisteren zijn ze de meubels komen monteren, en na JP vandaag heel lief aan te hebben gekeken heeft hij de laatste dingen voor me opgehangen.

Alles is nu ingericht en klaar voor de kleine! Hoera!
Ik mis alleen de badstandaard nog, de verzameling zwitsal spulletjes (komt vanuit nederland) en de maxicosi staat klaar in de winkel en kunnen we zo ophalen.

Iedereen die bij heeft gedragen aan de inrichting van het kamertje, suuuuuuuperbedankt! Ik ben zoo blij met alle spulletjes!

Hierbij de foto's (klik voor vergroting)

Zicht Vanaf Ingang Kamertje met gordijnen dicht en lampjes

Ingang kamertje gordijnen dicht met lampjes
het bedje met gordijnen dicht, met mijn gepimpte lampen


Gordijnen en zelfgepimpte lamp in actie

Commode en wandplankje

Het wandplankje met ik hou van holland klompjes, i love dad speentje, handed by mandje en pauline oud boekje "mijn eerste jaar"

De deur, barba papa trappelzak

Het badje (standaard wordt nog geleverd)

bedje met lade en klamboe

en pip behang op de achtergrond

een van mijn zelfgepimpte lampjes

zelfgepimpte lampenkap bekleed met stof, versierd met vlinders en bloemen en pip behang aan de binnenkant

Dekentje en kussenhoesje, van jp geweest!

Bedje met dekentje en knuffeltjes

de lakentjes


van de zijkant, wit/grijze meubeltjes

Raam, met mijn zelfgemaakte pip-behang schilderijtjes en roze gordijn

Kinderwagen Mutsy Transporter en luiertas

kledingkast

kledingkast en lamp

inhoud kledingkast

inhoud commode; luiers, mutsjes, slofjes, slabbetjes, krabwantjes, kruik en kruikenzakken, sokjes, rompertjes en navelbandjes

inhoud commode tweede la; hydrofieldoeken en washandjes, spuugdoekjes, schoentjes, flesjes en pyjama's

inhoud commode onderste la; beddengoed en dekens

kamertje vanuit het raam gezien

kamertje vanuit het raam gezien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten