BabyFruit Ticker

zondag 12 juni 2011

De zaterdag van mijn moeder



Vanochtend las ik een mailtje dat mijn moeder mij gisteren had gestuurd. Omdat ze erbij schreef dat ze het wel blogwaardig vond, gun ik haar een plekje op mijn blog.







van    ellenvanderput@hotmail.nl
aan   samantha.vdput@gmail.com
datum   11 juni 2011 21:14
onderwerp   RE: mamaaaaaaaaaa noodgeval



"Zo, vandaag een rustige zaterdag!
He, een telefoontje de Hema, 
de spullen die je besteld had zijn binnen.
Nou dan maar gelijk ophalen, 
gelijk even wat boodschappen doen bij Appie Heijn.
Weet je wat? Ik neem hagelslag mee! 
Kan ik mooi ook opsturen bij de rest van de spullen.
Ohh ja dan moet ik ook nog wel even naar Ikea 
want dan kan er nog het 1 en ander mee opgestuurd worden.
Gut wat een uitkomst, hij is vanavond tot 8 uur open! 
Na het eten maar even sjeezen.
Gelukkig gehaald en ze hadden ook nog alles!
Even op mijn mail kijken. 
NEEEEEEEEEEEEEEEEE he dacht dat ik alles had. 
Jammer dan!!!
Dinsdag eerst maar even langs de jumbo voor vlokken en roze koeken.
Daarna pakketje maken en opsturen.
En dan maar hopen dat er dinsdag weer geen noodgeval is :)
Tja lieve moeders van Nederland en Corsica (Samantha) 
je doet allllllesssss voor je kinderen onthoud dat maar goed.
En alle Moeders doen het met liefde. 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten